»Samo ladjo lahko hrvaška ladjedelnica izdela brez težav, tehnologija pa je korejska. To pomeni, da ladjo lahko zgradimo v naših ladjedelnicah, opremo pa moramo kupiti v Koreji.«
»Brodosplit do zdaj ni gradil LNG-tankerjev, kar pa ne pomeni, da jih ne bo. Izdelali smo celoten projekt gradnje LNG-tankerjev. Opremo pa bi kupili tam, kjer jo imajo, tako kot pri drugih vrstah ladij.«
»V 3. maju v zadnjih dveh letih in pol, kar sem v tej ladjedelnici, nismo imeli poizvedb za gradnjo LNG-tankerjev. To niso klasične, ampak visoko sofisticirane ladje.«
»Seveda lahko naredimo in gradimo takšne vrste ladij. Ko se je odločalo o gradnji terminala LNG v Omišlju in načinu skladiščenja, smo družbi LNG Hrvatska ponudili rešitev, po kateri bi LNG-terminal lahko imel kapaciteto 200.000 ton, kar je veliko več od kapacitet današnjega LNG-terminala na Krku.«
»Takšnih ladij v Evropi niso gradili pogosto, zato je vprašanje, koliko evropskih ladjedelnic ima znanja in izkušnje v tej vrsti ladjedelništva. Nekaj LNG-tankerjev so prej gradili v Franciji, v novejšem času pa se vse dela na Daljnem vzhodu.«
»Gre za zavajanje hrvaške javnosti, ker bodo italijanske ribiške ladje še zmeraj lahko lovile v hrvaškem morju.«
»To pomeni, da bi bila lahko skupna zmogljivost evropskih terminalov za LNG trikrat večja od pričakovanega povpraševanja po LNG-ju do konca desetletja.«
»Kako in kakšni programi bodo tam, se še ne ve, zagotovo pa bodo v interesih tako lokalne skupnosti kot tudi ministrstva.«
»Gradnja plinskega LNG-terminala mora biti prioriteta.«
»Virus je nevaren, vendar pa lahko s pravim ravnanjem preprečimo njegovo širjenje.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju